[Chinese Work] Mom and Son Erotica

I've been going crazy these past few weeks trying to find a novel I read years ago. It was an urban harem novel with mother-son incest. The premise was about a guy who'd always been in love with his aunt (I think she was his aunt by marriage) and he starts working with her as a teacher or university professor. I remember his nickname was "Xiaoyi" and his mother was in the military. Does that ring a bell for anyone?

Love Lock Curse:

In a Chinese city in the early 2000s, an ordinary, somewhat insecure high school student stumbles upon an old spellbook in a secondhand bookstore. Within its pages, he finds the description of a ritual called —the Heart-Binding Spell—capable of making any woman who tastes its essence fall irrevocably in love with him, even unconditionally, until death. Driven by the adolescent desire to be truly loved, he decides to perform the ritual, intending to use it on the girl he likes. However, a seemingly insignificant mistake causes the spell to activate in a way he hadn't foreseen, gradually transforming the relationships, desires, and destinies of those around him. The story explores the fine line between desire, possession, and responsibility, combining explicit eroticism with a slow, detailed examination of its characters' psychology.

(This is an harem story, not incest)

Love Lock Curse:

In a Chinese city in the early 2000s, an ordinary, somewhat insecure high school student stumbles upon an old spellbook in a secondhand bookstore. Within its pages, he finds the description of a ritual called —the Heart-Binding Spell—capable of making any woman who tastes its essence fall irrevocably in love with him, even unconditionally, until death. Driven by the adolescent desire to be truly loved, he decides to perform the ritual, intending to use it on the girl he likes. However, a seemingly insignificant mistake causes the spell to activate in a way he hadn't foreseen, gradually transforming the relationships, desires, and destinies of those around him. The story explores the fine line between desire, possession, and responsibility, combining explicit eroticism with a slow, detailed examination of its characters' psychology.

(This is an harem story, not incest)

I really like the story; the characters are well-written, and it also has a good number of sex scenes.

It's worth reading.

¿Podría un alma bondadosa en este foro enviarme la última versión de "Por qué la familia duerme separada" de Wu Yizun? El que estoy leyendo actualmente tiene 90 capítulos, y parece que hay una versión aún más reciente con más capítulos. De todo lo que he leído hasta ahora, este es el más sublime, con una calidad literaria increíble. Todo se desarrolla lentamente, pero con un intenso erotismo y una fascinación morbosa. He perdido la cuenta de los momentos solitarios que me ha proporcionado esta extraordinaria obra. Después de esta magnífica lectura, hay un antes y un después claros. Lo estoy disfrutando muchísimo porque tiene todo lo que busco en este tipo de historias madre-hijo. Me gusta que sean creíbles, que parezcan reales, que las situaciones sean convincentes y, sobre todo, que el autor demuestre su dominio de la palabra escrita. En este caso, Wu Yizun'La excelencia literaria supera con creces todo lo que he leído antes, que ahora considero bastante mediocre. Lo he traducido a mi idioma y lo estoy leyendo en mi tableta. Son más de 1400 páginas, pero las estoy devorando con gusto y casi me entristece llegar al final. Y no, por lentas, casi agonizantemente lentas que sean las descripciones de las situaciones entre madre e hijo, ahí es precisamente donde reside su magia, la estimulación mental y física que proporciona raya en lo estimulante. Agradezco a un colega que mencionó y compartió este magnífico trabajo en este hilo. Empecé a leerlo sin muchas expectativas, pero después de un solo capítulo ya empezaba a comprender que me encontraba ante una lectura impresionante que iba a dejar una impresión duradera, como ha sucedido. Por lo tanto,antes de llegar al final del capítulo 90, el capítulo final, me gustaría conseguir cualquier capítulo posterior que ya pueda estar publicado. Gracias de antemano y ciertamente recomiendo este libro a aquellos que aprecian el lento desarrollo de este género tabú. Saludos cordiales.

¿Podría un alma bondadosa en este foro enviarme la última versión de "Por qué la familia duerme separada" de Wu Yizun? El que estoy leyendo actualmente tiene 90 capítulos, y parece que hay una versión aún más reciente con más capítulos. De todo lo que he leído hasta ahora, este es el más sublime, con una calidad literaria increíble. Todo se desarrolla lentamente, pero con un intenso erotismo y una fascinación morbosa. He perdido la cuenta de los momentos solitarios que me ha proporcionado esta extraordinaria obra. Después de esta magnífica lectura, hay un antes y un después claros. Lo estoy disfrutando muchísimo porque tiene todo lo que busco en este tipo de historias madre-hijo. Me gusta que sean creíbles, que parezcan reales, que las situaciones sean convincentes y, sobre todo, que el autor demuestre su dominio de la palabra escrita. En este caso, Wu Yizun'La excelencia literaria supera con creces todo lo que he leído antes, que ahora considero bastante mediocre. Lo he traducido a mi idioma y lo estoy leyendo en mi tableta. Son más de 1400 páginas, pero las estoy devorando con gusto y casi me entristece llegar al final. Y no, por lentas, casi agonizantemente lentas que sean las descripciones de las situaciones entre madre e hijo, ahí es precisamente donde reside su magia, la estimulación mental y física que proporciona raya en lo estimulante. Agradezco a un colega que mencionó y compartió este magnífico trabajo en este hilo. Empecé a leerlo sin muchas expectativas, pero después de un solo capítulo ya empezaba a comprender que me encontraba ante una lectura impresionante que iba a dejar una impresión duradera, como ha sucedido. Por lo tanto,antes de llegar al final del capítulo 90, el capítulo final, me gustaría conseguir cualquier capítulo posterior que ya pueda estar publicado. Gracias de antemano y ciertamente recomiendo este libro a aquellos que aprecian el lento desarrollo de este género tabú. Saludos cordiales.
Here you go...

The latest 119th chapter seemed out of place though.

I'll keep what you say in mind when I get to chapter 119.
Well, I can only say a million thanks. I wish I had asked you sooner for the website where I could download this fantastic and sublime incest novel between a mother and son.I proceeded as follows: The direct translation from the Chinese website to Spanish was awful.The English translation was a little better, but still worse than the one I had already translated on my tablet.The biggest surprise was copying and pasting the chapters I was interested in directly from Chinese into a Word document, and once I had all the chapters up to chapter 119, translating them into my native language with Calibre. For this, you need to have a plugin called Ebook Translator installed, and in the settings, choose Google Free as the translation engine, which is the first one that appears in the list and is sufficient, fast, and achieves an excellent text translation. I mention this in case it's useful to anyone; it's such a simple way to translate a text in a language other than your own. I've even taken the liberty of inserting some images of what the author's description suggests the boy's mother might look like—exuberant and beautiful—just to add a little something extra while reading, hehe. So, once again, I reiterate my thanks Adestruct69.

Good taste brother 👌

First of all, I want to thank @Remboo for creating this thread and introducing the world of Chinese Erotica to someone who was completely unfamiliar with it. The Chinese perspective and approach to the matter is much more nuanced and richer beyond belief compared to its western counterparts. I’ve been reading “why family sleeps apart: Wu Yizun” and I’m nearing the end of the 90-odd chapters that Remboo posted on the thread.

There is nothing more I can say about this book that @Jondalar didn’t already so eloquently express in his post. This book has had a profound literary impact on me too: a clear “before” and “after” having read it.

Would @Remboo be so kind as to create a good English translation Epub with the rest of the newly released chapters and post the file. I would be immensely grateful. I have been waiting for your return, dude. It’s good to have you back.

Back
Top Bottom